Superfoods Proviomax Συμπλήρωμα Διατροφής με Προβιοτικά για την Υγεία του Γαστρεντερικού Συστήματος 15caps

Brand: Superfoods Αρχική τιμή: 11,20 € Aπό 11,20 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Το συμπλήρωμα διατροφής Proviomax της Superfoods, περιέχει 6 δισεκατομμύρια μικροοργανισμούς από 6 διαφορετικά στελέχη (προβιοτικά), Ινουλίνη (πρεβιοτικά) και Σελήνιο.

Δράσεις

Βοηθάει στη διατήρηση της ισορροπίας της εντερικής χλωρίδας.
Συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εντέρου.
Ενισχύει το ανοσοποιητικό.
H ανθεκτική στα οξέα κάψουλα του Superfoods Proviomax, διασφαλίζει την στοχευμένη αποδέσμευση των συστατικών στο λεπτό έντερο με αποτέλεσμα την μεγιστοποίηση των ιδιοτήτων τους.

Περιεκτικότητες ανά κάψουλα Superfoods Proviomax

Bifidobacterium bifidum 1x10^9 CFU
Bifidobacterium lactis 1x10^9 CFU
Lactobacillus acidophillus 1x10^9 CFU
Lactobacillus casei 1x10^9 CFU
Lactobacillus plantarum 1x10^9 CFU
Lactobacillus rhamnosus 1x10^9 CFU
Inulin 268mg
Maltodextrin 134mg
Σελήνιο 55mg

Το Proviomax της Superfoods δεν περιέχει γλουτένη, λακτόζη, σόγια και είναι κατάλληλο για χορτοφάγους και vegans

Συμβουλευτείτε το γιατρό σας εάν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε πρόβλημα υγείας.

• Συνιστώμενη δοσολογία: 1 κάψουλα Superfoods Proviomax 30 λεπτά πριν το φαγητό.