Solgar Cat’s Claw 1000mg Συμπλήρωμα Διατροφής για Τόνωση του Ανοσοποιητικού Συστήματος 30tabs

Brand: Solgar Αρχική τιμή: 26,95 € Aπό 26,95 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Συμβάλλει στην ανακούφιση από τα συμπτώματα της οστεοαρθρίτιδας και της ρευματοειδούς αρθρίτιδας

Bοηθά σε γαστροπεπτικές διαταραχές

Διεγείρει το ανοσοποιητικό σύστημα

Αριθ. Πρωτ. Γνωστοποίησης ΕΟΦ: 102776/01.12.2014

Το Cat's Claw της Solgar® ως ισχυρό αντιοξειδωτικό παρέχει διέγερση στο ανοσοποιητικό σύστημα και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιπτώσεις αλλεργιών και λοιμώξεων του αναπνευστικού συστήματος.

Ειδικοτερα, το Cat's Claw της Solgar® (Uncaria tomentosa) παρουσιάζει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και εμποδίζει τη συσσωμάτωση των αιμοπεταλίων. Θεωρείται χρήσιμο σε περιπτώσεις αλλεργιών, μολύνσεων από ιούς, μυκητισιακών μολύνσεων, μολύνσεων του αναπνευστικού και αρθρίτιδων. Παράλληλα, μπορεί να προσφέρει ανακούφιση από τα συμπτώματα της οστεοαρθρίτιδας και της ρευματοειδούς αρθρίτιδας καθώς και να ωφελήσει από ένα ευρύ φάσμα γαστρεντερικών διαταραχών όπως η κολίτιδα, τη νόσο του Crohn και το σύνδρομο εντερικής διαπερατότητας.

Κατάλληλο για Vegans. Δεν περιέχει ζάχαρη, αλάτι, μαγιά, καλαμπόκι, στάρι, σόγια, γλουτένη, γαλακτοκομικά προϊόντα και κατά την παρασκευή του δεν χρησιμοποιούνται συντηρητικά, τεχνητά αρώματα ή χρώματα

• Λαμβάνετε 1-3 ταμπλέτες ημερησίως, κατά προτίμηση με τα γεύματα.

Να μη γίνεται υπέρβαση της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Τα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μίας ισορροπημένης δίαιτας.Το προϊόν αυτό δεν προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου.Εάν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή έχετε κάποια πάθηση συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν από τη λήψη.