Vital Cold Vitamin C Plus Propolis Συμπλήρωμα Διατροφής για το Κρυολόγημα 20lipidcaps

Brand: Vital Αρχική τιμή: 16,90 € Aπό 16,90 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Το Vital Cold®είναι ένα εξειδικευμένο συμπλήρωμα διατροφής σε LipidCaps™, με ολοκληρωμένη επιλογή συστατικών πουσυμβάλλουν στην φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος αλλά καιανακουφίζουν από τα συνήθη συμπτώματα που ταλαιπωρούν τον οργανισμό.

Το Vital Cold®έχει πλήρης και ολοκληρωμένη σύνθεση με:

Lauric acid(λαυρικό οξύ), που έχει ισχυρές αντιβακτηριδιακές και αντιικές ιδιότητες, βοηθώντας στην αντιμετώπισης της γρίπης & κρυολογήματος.

Βιταμίνη C φυσικής προέλευσης (ασερόλα), Χαλκό και Ψευδάργυρο συστατικά που ενισχύουν τις αμυντικές λειτουργίες του οργανισμού ενώ προστατεύουν τα κύτταρα από το οξειδωτικό στρες.

Βιταμίνη D3συμβάλλει επικουρικά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και έχει αντιφλεγμονώδη δράση.

Σταθεροποιημένο εκχύλισμαAndrographis paniculata που συμβάλλει δυναμικά στην διέγερση του ανοσοποιητικού συστήματος ενώ ανακουφίζει σημαντικά από το κοινό κρυολόγημα.

Έλαιο θυμαριούπου δρα κατευναστικά στον πονόλαιμο και τον βήχα.

Ακόμα περιέχει:Ακετυλοκυστεΐνη(βλεννολυτική δράση),Πρόπολη (αντιμικροβιακή δράση) καιΛινέλαιο το οποίο παρέχει διατροφική υποστήριξη γιατί είναι πλούσιο ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Προτείνεται:

Για ΠΡΟΛΗΨΗ του κρυολογήματος και της γρίπης, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα

Για την ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ και ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ των συμπτωμάτων του κρυολογήματος και της γρίπης

Δεν περιέχει ζάχαρη, αλκοόλ & συντηρητικά. Κατάλληλο για διαβητικούς.Δεν περιέχει ιώδιο.

Περιέχει παράγωγα σόγιας.

• 1 κάψουλα την ημέρα. Μην υπερβαίνετε την συνιστώμενη δόση.

Έγκυες, θηλάζουσες γυναίκες και παιδιά κάτω των 12 ετών να μην το χρησιμοποιούν.