Charak Rymanyl Συμπλήρωμα Διατροφής με Αντιφλεγμονώδη–Παυσίπονη–Αντιρευματική Δράση 50tabs

Brand: Charak Αρχική τιμή: 15,10 € Aπό 15,10 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Το Charak Rymanyl είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής με βότανα της αγιουβέρδα που ανακουφίζει αποτελεσματικά από τα συμπτώματα της οστεοαρθρίτιδας και της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, όπως είναι ο πόνος και η φλεγμονή.

Επιδρά στην φλεγμονή και ανεξάρτητα από τον παθογενετικό της μηχανισμό επιτυγχάνει την μείωση και την υποχώρηση του πόνου και του οιδήματος που σχετίζεται με αυτήν.

Χαλαρώνει τους μύες.

Περιορίζει τα οιδήματα των αρθρώσεων.

Το Charak Rymanyl είναι κατάλληλο για επώδυνα νοσήματα του μυοσκελετικού συστήματος όπως:

• Εκφυλιστικές αρθροπάθειες
  • ρευματοειδής - φλεγμονώδης αρθρίτιδα
  • οσφυαλγίες - ισχιαλγίες
  • αυχεναλγίες
  • επώδυνα μυοσκελετικά σύνδρομα
  • μετατραυματικές κακώσεις του μυοσκελετικού συστήματος π.χ διαστρέμματα, εξαρθρώσεις, ρήξεις συνδέσμων.

* Οι ανωτέρω πληροφορίες σχετικά με τα συστατικά του προϊόντος είναι αποτελέσματα μελετών. Δεν αποτελούν γνωμοδότηση του EFSA.

Δεν έχει διαπιστωθεί καμία παρενέργεια ή αλληλεπίδραση με άλλο φάρμακο. Ασφαλές ακόμα και σε παρατεταμένη χρήση σε αντίθεση με τα ΜΣΑΦ και τα κορτικοστεροειδή.

• Ενήλικες: 2 ταμπλέτες τρεις φορές την ημέρα.
  • Παιδιά (7-12 ετών): 1 ταμπλέτα τρεις φορές την ημέρα.