Solgar Cat’s Claw Inner Bark Extract Συμπλήρωμα Διατροφής για Ενίσχυση Ανοσοποιητικού Συστήματος 60vcaps

Brand: Solgar Αρχική τιμή: 39,45 € Aπό 39,45 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Βότανο Cat's Claw

Για τις φλεγμονές των αρθρώσεων

Χωρίς λακτόζη και γλουτένη

Κατάλληλο για χορτοφάγους και vegans

Το συμπλήρωμα διατροφής Solgar Cat's Claw Inner Bark Extract  περιέχει το βότανο Cat's Claw (Uncaria tomentosa) έχει φυσικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και είναι επιβοηθητικό για την ανακούφιση των συμπτωμάτων της οστεοαρθρίτιδας. Προστατεύει τον βλενογόννο του στομάχου και του εντέρου. Επίσης έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα. Το συμπλήρωμα διατροφής Solgar Cat's Claw Bark Extract περιέχει σκόνη από τον ακατέργαστο εσωτερικό φλοιό. * Οι ανωτέρω πληροφορίες σχετικά με τα συστατικά του προϊόντος είναι αποτελέσματα μελετών. Δεν αποτελούν γνωμοδότηση του EFSA.

Δεν περιέχει αλάτι, ζάχαρη, καλαμπόκι, μαγιά, στάρι, σόγια, γαλακτοκομικά και ζωϊκά προϊόντα και κατά την παρασκευή δεν χρησιμοποιούνται συντηρητικά, τεχνητά αρώματα ή χρώματα.

Ανά 1 φυτοκάψουλα παρέχει:

Ακατέργαστος εσωτερικός φλοιός Cat’s Claw σε σκόνη 300mg

Τιτλοδοτημένο εκχύλισμα εσωτερικού φλοιού Cat’s Claw (22,5mg [15%] πολυφαινόλες, 4,5mg [3%] αλκαλοειδή) σε σκόνη 150mg

• 1-3 κάψουλες ημερησίως, κατά προτίμηση με τα γεύματα.

Να μη γίνεται υπέρβαση της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Τα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μίας ισορροπημένης δίαιτας.Το προϊόν αυτό δεν προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου.Εάν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή έχετε κάποια πάθηση συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν από τη λήψη.