Erbozeta Gastrodep Oral Solution Συμπλήρωμα Διατροφής για την Καλή Λειτουργία του Πεπτικού Συστήματος 150ml

Brand: Erbozeta Αρχική τιμή: 13,14 € Aπό 13,14 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Λοιμώξεις γαστρεντερικού (50ml)

Το συμπλήρωμα διατροφής Gastrodep διατίθεται σε μορφή πόσιμου διαλύματος που βοηθά στην αντιμετώπιση συμπτωμάτων που προκαλούνται από την γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, την οισοφαγίτιδα και την λοίμωξη από Helicobacter Pylori (Ελικοβακτηρίδιο του Πυλωρού), όπως μεταξύ άλλων ο οπισθοστερνικός καύσος (καούρα), οι όξινες αναγωγές, η δυσπεψία και άλλα.

Κύρια συστατικά & οφέλη

Φυτικά εκχυλίσματα από Μαστίχα Χίου: ιδιαίτερα γνωστή για τις αντιφλεγμονώδεις και αντισηπτικές της ιδιότητες που συμβάλλει στην εκρίζωση του Helicobacter Pylori.

Γλυκόριζα (χωρίς γλυκυρριζίνη): εκτός από προστατευτική και αντιφλεγμονώδη, εμφανίζει και επουλωτική δράση στα έλκη.

Σύκο: βοηθά στην ομαλοποίηση των γαστρικών εκκρίσεων.

Υδροξείδιο του Μαγνησίου: με αντιόξινο και γαστροπροστατευτικό χαρακτήρα.

Αλγινικό Νάτριο: προστατεύει το βλεννογόνο από την παλινδρόμηση των οξέων και σχηματίζει μια παχύρρευστη γέλη που δρα ως προστατευτικό φιλμ στο στομάχι.

Σύκο (Ficus carica - πολτός και εκχύλισμα μπουμπουκιού): βοηθά στη μείωση των συμπτωμάτων της γαστρίτιδας (καούρα, δυσπεψία), συμβάλλοντας στη ρύθμιση της γαστροδωδεκαδακτυλικής κινητικότητας και των γαστρικών εκκρίσεων.

Το Gastrodep δεν περιέχει γλουτένη και λακτόζη

• Η συνιστώμενη δοσολογία είναι : 10ml 2 φορές την ημέρα μετά τα κύρια γεύματα.
  • Ανακινήστε το φιαλίδιο πριν από τη χρήση.

Προειδοποιήσεις:

Να μη γίνεται υπέρβαση της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Τα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο της ισορροπημένης διατροφής. Το προϊόν αυτό δεν προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας. Να φυλάσσεται μακριά από παιδιά.