Specchiasol Propoli Plus E.P.I.D. Influepid Plus Συμπλήρωμα Διατροφής με Bιταμίνη C Αντιμετώπισης Συμπτωμάτων Γρίπης 20eff.tabs

Brand: Specchiasol Αρχική τιμή: 16,80 € Aπό 16,80 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Το Propoli Plus Epid Influepid Plus της Specchiasol είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής για την ανακούφιση των συμπτωμάτων που συνδέονται με την γρίπη (υποτροπιάζουσες λοιμώξεις του αναπνευστικού, πόνοι στις αρθρώσεις /μύες).

Κύρια συστατικά

• 100% αποκηρωμένη και καθαρισμένη Πρόπολη EPID με αντιφλεγμονώδεις, αντιοξειδωτικές, αντι-μικροβιακές, αντιβιοτικές, αντιμυκητιασικές και αντιικές ιδιότητες
  • Φυσική βιταμίνη C από εκχύλισμα Αγριοτριανταφυλλιάς, βοηθά στην πρόληψη των ασθενειών, όπως το κρυολόγημα, οι ιώσεις, η γρίπη
  • Αρπαγόφυτο με ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση
  • Ν-ακετυλοκυστεϊνη για την απόχρεμψη των βλεννών
  • Παλμιτοϋλαιθανολαμίδη μια φυσική ουσία που παράγεται στον οργανισμό μας με ισχυρή αντιφλεγμονώδη και αναλγητκή δράση

Χαρακτηριστικά

• Με γλυκαντικό στέβια
  • Χωρίς γλουτένη
  • Γεύση λεμόνι
  • Αναβράζοντα δισκία

Κατάλληλο για ομοιοπαθητική

• Συνιστώμενη δοσολογία 1-2 δισκία ημερησίως, 1 το πρωί και 1 το βράδυ σε ένα ποτήρι νερό (150ml).