Health Aid TravelProbio Συμπλήρωμα Διατροφής για την Υγεία του Πεπτικού & Ανοσοποιητικού Συστήματος 15caps

Brand: Health Aid Αρχική τιμή: 15,50 € Aπό 15,50 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Προβιοτικά 4δις, με Πρεβιοτικά (FOS)

Πολλές φορές, ακόμα και όταν η εντερική λειτουργία μας είναι ρυθμισμένη και σταθερή, μπορεί να προκύψουν έκτακτες περιπτώσεις διαταραχής της, με ανάλογα συμπτώματα.

Τέτοιες περιπτώσεις είναι η λήψη συγκεκριμένων φαρμάκων(αντιβιοτικά), αλλά και τα ταξίδια, ιδιαίτερα σε περιοχές του εξωτερικού που απέχουν από το μεσογειακό τρόπο διατροφής, με αποτέλεσμα  την εμφάνιση εντερικών διαταραχών .

Κατά τη διάρκεια ταξιδιών, οποιαδήποτε διατροφική αλλαγή, κατανάλωση αλκοόλ, ακόμα και η διαφορετική ποιότητα νερού, είναι ικανές να επηρεάσουν την εντερική χλωρίδα και να δημιουργήσουν φαινόμενα ‘’διάρροιας ταξιδίων’’ και γαστρεντερίτιδων.

Το TravelProbio της HealthAid, σε πρακτική συσκευασία 15 καψουλών, αποτελεί συνδυασμό 3 προβιοτικών στελεχών (Lactobacillus Acidophilus, Lactobacillus Bulgaricus, Bifidobacterium Lactis), , σε ποσότητα 4 δισεκατομμυρίων/κάψουλα, μαζί με πρεβιοτικά (FOS), για μέγιστο αποτέλεσμα.   Δεν απαιτείται η διατήρησή του στο ψυγείο.

Αρ. Γνωστ.ΕΟΦ: 20779/01-03-18

Ο αριθμός γνωστοποίησης στον ΕΟΦ δεν επέχει θέση άδειας κυκλοφορίας του ΕΟΦ

15 κάψουλες, σε καρτέλες (blister), μέσα σε χάρτινο κουτί.

• Ενήλικες & παιδιά άνω των 12 ετών 1-2 κάψουλες ημερησίως.
  • Συνίσταται λήψη 3 μέρες πριν & κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

Να μη γίνεται υπέρβαση της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Τα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μίας ισορροπημένης δίαιτας.Το προϊόν αυτό δεν προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου.Εάν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή έχετε κάποια πάθηση συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν από τη λήψη.