Nestle Modulen IBD Συμπλήρωμα Διατροφής Διαιτητικής Αγωγής Ασθενών με Νόσο Crohn 400gr

Brand: Nestle Αρχική τιμή: 29,68 € Aπό 29,68 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Πλήρες διάλυμα εντερικής διατροφής σε μορφή σκόνης, ειδικής σύνθεσης ανοσοδιατροφής με προσθήκη αντιφλεγμονώδους αυξητικού παράγοντα TGF-β2.

Σχεδιασμένο για τη διαιτητική αγωγή ασθενών με φλεγμονώδεις καταστάσεις του εντέρου, όπως νόσος του CROHN.

Κατάλληλο για σίτιση από το στόμα ή μέσω καθετήρα σίτισης/ως αποκλειστική ή συμπληρωματική πηγή διατροφής.

Ενδείξεις:

• Ασθενείς με φλεγμονώδεις νοσήματα του εντέρου,
  • Ασθενείς με ελκώδη κολίτιδα.
  • Ασθενείς με νόσο CROHN.

Ενεργειακή κατανομή:

• Θερμιδική πυκνότητα : 1 kcal/ml (50g σε 210ml νερό). Τα 400g MODULEN IBD παρέχουν 2000 kcal.
  • Πρωτεΐνη :14% - 3,6g/100ml(πηγή: 100% καζεΐνη- υψηλής βιολογικής αξίας).
  • Υδατάνθρακες : 44% - 11g/100ml(πηγή: μαλτοδεξτρίνη, σουκρόζη).
  • Λίπος : 42% - 4,7 g/100ml(πηγή: λίπος γάλακτος, αραβοσιτέλαιο, λεκιθίνη σόγιας MCT (25% του συνολικού λίπους σε μορφή MCT (τριγλυκερίδια μέσης αλύσου).
  • Χαμηλή ωσμωτικότητα : 315 mOsm/l.

Καλύπτει τις ημερήσιες ανάγκες σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία (RDA) σε 2000kcal για τους περισσοτερους ενήλικους ασθενείς.

• Ελεύθερο λακτόζης. Ελεύθερο γλουτένης.
  • Χαμηλού υπολείμματος. Ελεύθερο φυτικών ινών.

Παρασκευάζεται και συσκευάζεται στην Ολλανδία από την Nestle Nederland.

Συσκευασία : μεταλλικός περιέκτης 400g

Γεύση : Βανίλια

Για λόγους υγείας, ασφάλειας & προστασίας του εκάστοτε καταναλωτή επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε Βρεφικά Γάλατα - Σκόνες & Κρέμες

• Ακολουθήστε το εσώκλειστο φύλλαδιο οδηγιών.