Now Foods Standardized Cranberry Extract Συμπλήρωμα Διατροφής για την Υγεία του Ουροποιητικού Συστήματος 90vcaps

Brand: Now Foods Αρχική τιμή: 53,00 € Aπό 53,00 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Το συμπλήρωμα της Now με εκχύλισμα cranberry, πλούσιο σε ισχυρές αντιοξειδωτικές ενώσεις από φυσικά συστατικά που ονομάζονται προανθοκυανιδίνες (PAC) και εμφανίζουν ιδιότητες που συμβάλλουν στην υγεία του ουροποιητικού συστήματος, μειώνοντας τη βακτηριακή προσκόλληση στα κύτταρα του επιθηλίου της ουροδόχου κύστης.

Ορισμένοι ειδικοί πιστεύουν ότι το κινικό οξύ που συναντάται άφθονο στο Cranberry, βοηθά στην πρόληψη κατά της ανάπτυξης της λιθίασης των νεφρών.

Για πρόσθετη υποστήριξη, έχουν συμπεριληφθεί επίσης:

• 300mg εκχύλισμα Uva Ursi, το οποίο εκτός από τις αντισηπτικές και στυπτικές ιδιότητες, έχει την ικανότητα να συμβάλλει στη μείωση του ουρικού οξέος και στην ανακούφιση από τον πόνο των λίθων της ουροδόχου κύστης.
  • 45mg εκχύλισμα μούρων, με δράση στη θεραπεία λοιμώξεων όπως η κυστίτιδα, η ουρηθρίτιδα και η νεφρίτιδα, ενώ περιέχει διουρητικές χημικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένου του ουρσολικού οξέος, ενός ισχυρού στυπτικού.

Περιεκτικότητες ανά συνιστώμενη δοσολογία (3caps)

• Cranberry ( (Standardized to min. 1.5% PACs)  1g (1,000 mg)
  • Uva Ursi Extract 300mg
  • Grape Seed Extract 45mg

Χωρίς: μαγιά, σιτηρά, γλουτένη, σόγια, γάλα, αυγά, ψάρια, οστρακοειδή ή ξηρούς καρπούς.

• 3 κάψουλες Now Cranberry with PACs την ημέρα.

Να μη γίνεται υπέρβαση της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Τα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μίας ισορροπημένης δίαιτας.Το προϊόν αυτό δεν προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου.Εάν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή έχετε κάποια πάθηση συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν από τη λήψη.