InoPlus Cod Liver Oil Μουρουνέλαιο & Βιταμίνη C Σιρόπι 150ml

Brand: InoPlus Αρχική τιμή: 14,23 € Aπό 14,23 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Το Inoplus Cod Liver oil είναι ένα πόσιμο συμπλήρωμα διατροφής με μουρουνέλαιο, για παιδιά και ενήλικες. Το μουρουνέλαιο είναι πλούσια πηγή ωμέγα 3 λιπαρών οξέων αλλά και βιταμινών A και D.

Δράσεις Συστατικών:

Βιταμίνη Α και C: συντελούν στη διατήρηση ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος, καθώς βοηθούν τον οργανισμό να αντισταθεί στις βακτηριακές και ιογενείς λοιμώξεις. Η βιταμίνη Α είναι επίσης ευεργετική για την όραση και την επιδερμίδα.

Βιταμίνη D: απαραίτητη για τη διατήρηση γερών και υγιών οστών.

Ωμέγα – 3 λιπαρά οξέα: έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που βοηθούν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της αρθρίτιδας, τη βελτίωση της λειτουργίας του εγκεφάλου, μειώνουν το στρες, προλαμβάνουν τις αλλεργίες, ανακουφίζουν τα συμπτώματα του άσθματος και βοηθούν στην έντονη πνευματική εργασία.

(EPA) Εικοσαπεντανοϊκό οξύ: προστατεύει το καρδιαγγειακό σύστημα και βοηθά στη μείωση της φλεγμονής σε όλο το σώμα. Επίσης, λειτουργεί ως ένα φυσικό αντικαταθλιπτικό.

(DHA) Δοκοσαεξανοϊκό οξύ: είναι ένα λιπαρό οξύ που είναι ζωτικής σημασίας για την καλή όραση, ένα υγιές νευρικό σύστημα και υγιές δέρμα.

Ιδανικό για παιδιά άνω 3 ετών, με γεύση πορτοκάλι

• Παιδιά:1 κουταλάκι του γλυκού κάθε μέρα.
  • Ενήλικες:1 κουταλιά της σούπας κάθε μέρα.