Inoplus Gold Magnesium & Herbs Sleep Aid Συμπλήρωμα Διατροφής για την Αντιμετώπιση της Αϋπνίας 20eff.tabs

Brand: InoPlus Αρχική τιμή: 10,00 € Aπό 10,00 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Μαγνήσιο, μελισσόχορτο, χαμομήλι και πασιφλόρα

Αϋπνία, στρές

Φυσικό μυοχαλαρωτικό

Σε αναβράζοντα δισκία με γεύση λεμόνι

Χωρίς ζάχαρη

Το InoPlus Gold Sleep Aid Magnesium & Herbs είναι ένα αναβράζον συμπλήρωμα διατροφής με μαγνήσιο και τα βότανα μελισσόχορτο, χαμομήλι, πασιφλόρα, που δρα κατά της αϋπνίας, και των συμπτωμάτων του στρες, προσφέροντας χαλάρωση.

Το μαγνήσιο συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος και των μυών, αλλά και στη φυσιολογική ψυχολογική λειτουργία.

* Τα παραπάνω αποτελούν επίσημους ισχυρισμούς υγείας από την Eυρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων (EFSA) 432/2012.

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (EMA),  και η Επιτροπή Φαρμάκων Φυτικής Προέλευσης (HMPC) έχουν εγκρίνει τη χρήση:

• του μελισσόχορτου για την ανακούφιση των ήπιων συμπτωμάτων του στρες και για την ενίσχυση του ύπνου.
  • της πασιφλόρας για την ανακούφιση των ήπιων συμπτωμάτων ψυχικού στρες και για την ενίσχυση του ύπνου.

• 1 αναβράζον δισκίο ημερησίως
  • Διαλύετε ένα δισκίο σε ένα ποτήρι κρύο νερό (200ml)
  • Η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να επιφέρει υπακτικές δράσεις.