Charak Ayurveda Ojus Αγιουρβεδικό Συμπλήρωμα Για Ανακούφιση Από Δυσπεψία & Σύνδρομο Ευερέθιστου Εντέρου 100tabs

Brand: Charak Αρχική τιμή: 16,40 € Aπό 16,40 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Φόρμουλα βασισμένη στην Αγιουβερδική ιατρική

Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Για τη δυσπεψία

Επαναφέρει την ισορροπία στον εντερικό σωλήνα

Το Charak Ojus είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής με βότανα της αγιουβέρδα που ανακουφίζει από τα συμπτώματα της δυσπεψίας και του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου (σπαστική κολίτιδα).

Ειδικότερα, ελέγχει την υπερέκκριση υδροχλωρικού οξέος στο στομάχι ενώ παράλληλα ουδετεροποιεί το όξινο ρΗ αυτού. Ακόμα, ανακουφίζει από τα συμπτώματα της δυσπεψίας, από τις καούρες και το μετεωρισμό ενώ απαλλάσσει από τον πόνο που προκαλεί η οξύτητα του γαστρικού υγρού και τη γαστρίτιδα. Τέλος, δρα διορθώνοντας τα συμπτώματα της διάρροιας ή της δυσκοιλιότητας που σχετίζονται με το ευερέθιστο έντερο. *

Το Charak Ojus είναι κατάλληλο για περιπτώσεις όπως: *

• Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου (σπαστική κολίτιδα)
  • Δυσπεψία
  • Μετεωρισμός
  • Τυμπανισμός
  • Καούρα

* Οι ανωτέρω πληροφορίες σχετικά με τα συστατικά του προϊόντος είναι αποτελέσματα μελετών. Δεν αποτελούν γνωμοδότηση του EFSA.

• Συνιστώμενη δοσολογία: 2 ταμπλέτες, 2 φορές την ημέρα πριν το φαγητό, μέχρι να υποχωρήσουν τα συμπτώματα.