Arkopharma Arkocaps Aesculus Hippocastanum Κάψουλες Συμπλήρωμα Διατροφής με Αγριοκαστανιά Φλεβοτονικής Δράσης 45caps

Brand: Arkopharma Αρχική τιμή: 16,40 € Aπό 16,40 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Πρόκειται για ένα μεγάλο δέντρο με προέλευση τα Βαλκάνια που καλλιεργείται σήμερα παντού στην Ευρώπη.
Στολίζει τα πάρκα και τους δρόμους.

Το φυτό των αιμορροΐδων

Η Αγριοκαστανιά οφείλει την δράση της στα συστατικά που περιέχονται στο φλοιό της. Σε αυτά περιλαμβάνεται μία κουμαρίνη, η αισκουλίνη που χάρη στη βιταμίνη P που περιέχει, διαθέτει φλεβοτονικές ιδιότητες. Η δράση αυτή ενισχύει την αντοχή των τριχοειδών αγγείων μειώνοντας ταυτόχρονα την διαπερατοτητα τους. Τα φλαβονοειδή με την αντιφλεγμονώδη και φλεβοσυσφυκτική δράση τους συμμετέχουν στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος και στην ανακούφιση των πόνων που προκαλούν οι αιμορροϊδικές κρίσεις.

Η συνδυασμένη δράση των συστατικών αυτών είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων που συνδέονται με την φλεβική ανεπάρκεια (οίδημα, βαριές γάμπες που πονάνε), τις αιμορροϊδικές κρίσεις, καθώς και με την αντιμετώπιση των εκχυμώσεων ή των κιρσών.

• 1 κάψουλα πρωί-μεσημέρι-βράδυ μαζί με το γεύμα.