InoPlus Stop Allergy Συμπλήρωμα Διατροφής Ανακούφισης από Συμπτώματα Αλλεργιών 20eff.tabs

Brand: InoPlus Αρχική τιμή: 12,00 € Aπό 12,00 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Το Inoplus Stop Allergy είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής με κουερσεντίνη και εκχύλισμα από το βότανο perilla για την ανακούφιση των συμπτωμάτων των αλλεργιών.

Δράσεις Συστατικών:

Η κερσετίνη είναι ένα φλαβονοειδές που έχει αντιοξειδωτικές, αντιφλεγμονώδεις, αντισταμινικές ιδιότητες και βοηθάει στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων των εαρινών αλλεργιών. Αναστέλλει την παραγωγή και απελευθέρωση των ισταμινών στον οργανισμό οι οποίες προκαλούν αλλεργικά συμπτώματα όπως την ρινική καταρροή, το φτέρνισμα, τον κνησμό στα μάτια και τη μύτη και άλλα.

Η βιταμίνη D3 συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος*, στη φυσιολογική απορρόφηση/χρησιμοποίηση του ασβεστίου και του φωσφόρου*, στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων ασβεστίου στο αίμα*, στη διατήρηση της φυσιολογικής λειτουργίας των μυών

Η βιταμίνη Β2 (ριβοφλαβίνη) συμβάλλει στη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης των βλεννογόνων και στη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης των ερυθρών αιμοσφαιρίων

Το φυτό perilla περιέχει υψηλά επίπεδα σε απαραίτητα για τον οργανισμό Ω3 λιπαρά οξέα (Alpha Linoleic Acid-ALA). Το λάδι του καρπού perilla σύμφωνα με μελέτες ανακουφίζει τα συμπτώματα εποχικών αλλεργιών όπως επίσης ενισχύει τη λειτουργία των πνευμόνων και είναι ευεργετικό για τους ασθενείς που υποφέρουν από άσθμα.

• 2 αναβράζοντα δισκία ημερησίως.