3M Nexcare Cold Hot Maxi Gel Compress 2in1 19.5x30cm Παγοκύστη & Θερμοφόρα 1τμχ

Brand: 3M Αρχική τιμή: 19,28 € Aπό 19,28 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Nexcare - ColdHot™ Maxi Gel Compress 2 in 1, Μέγεθος Maxi (20cm x 30cm), 1 τεμάχιο, για τη Φυσική Θεραπεία Ανακούφισης από τον Πόνο.

H εφαρμογή του κρύου και του ζεστού είναι ένας φυσικός και σίγουρος τρόπος θεραπείας μικρών τραυμάτων και τον περιορισμό του οιδήματος.

Κρυοθεραπεία: Για περιπτώσεις ανακούφισης του πόνου σε φλεγμονές αρθρώσεων, ρευματισμούς, αρθριτικά, για ανακούφιση από πονοκέφαλο, μείωση ερεθισμών τσιμπημάτων, πίεσης και πυρετού ή και την προετοιμασία για εφαρμογή φαρμακευτικής αγωγής. Το ColdHot™ εξασφαλίζει ανακούφιση του πόνου, περιορισμό οιδήματος, μείωση δημιουργίας αιματωμάτων.

Θερμοθεραπεία: Για ανακούφιση από πόνους οσφυαλγίας, αυχεναλγίας, περιαρθρίτιδας. Μυϊκές και αρθρικές ακαμψίες. Αποκατάσταση διαστρεμμάτων, θλάσεων κ.λ.π. Το ColdHot εξασφαλίζει ανακούφιση του πόνου, τοπική αγγειοδιαστολή και χαλάρωση των μυών.

Η Κρυοθεραπεία και η Θερμοθεραπεία είναι ένας ιδανικός τρόπος στη μείωση του πόνου και στη γρήγορη αποκατάσταση του τραύματος. Για ένα εύκολο τρόπο Κρυοθεραπείας ή Θερμοθεραπείας χρησιμοποιήστε την παγοκύστη Θερμοφόρα 3M™ Nexcare™ ColdHot™,

Οι αξιόπιστες παγοκύστες/θερμοφόρες 3M Nexcare ColdHot™ σε μορφή ζελέ καταπραῢνουν τον πόνο με φυσική θεραπευτική δύναμη. Ανακουφίστε τον πόνο επιλέγοντας ψυχρό ή ζεστό επίθεμα.

Χρησιμοποιήστε τη ζεστή ως θερμοφόρα, για να μειώσετε την μυϊκή ένταση και να προκαλέσετε χαλάρωση των μυών στην πάσχουσα περιοχή, ή κρύα ως παγοκύστη, για να μειώσετε το οίδημα και τη φλεγμονή.

Χαρακτηριστικά:
  • Ακριβής άμεση θεραπεία.
  • Κατάλληλη για πολλαπλές χρήσεις, με προστατευτικό κάλυμμα.
  • Διαθέσιμη σε μέγεθος
  • Maxi διαστάσεων 20cm x 30cm -Προσοχή έχετε επιλέξει αυτό το μέγεθος-
  • Comfort διαστάσεων 11cm x 26cm
  • Mini διαστάσεων 11cm x12 cm
  • Η συσκευασία περιέχει 1 κομπρέσα και 1 θήκη.

• Απλή στη χρήση: Ζεσταίνετε την κομπρέσα στο φούρνο μικροκυμάτων ή σε καυτό νερό, ή παγώστε τη στη συντήρηση του ψυγείου ή την κατάψυξη.