Medichrom Bio Nakia 1000mg Συμπλήρωμα Διατροφής με Εχινάκεια για Ενίσχυση Ανοσοποιητικού & Πρόληψη Κρυολογήματος 30caps

Brand: Medichrom Αρχική τιμή: 11,60 € Aπό 11,60 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Φυτικό συμπλήρωμα διατροφής για το κρυολόγημα και τη γρίπη με βάση το φυτό Εχινάκεια.

Χρόνια μελέτης πάνω στην Εχινάκεια έχουν αποδείξει ότι έχει ισχυρή δράση στην προστασία από το κρυολόγημα και τη μείωση της διάρκειας των συμπτωμάτων.

Η ενισχυμένη σύνθεση του NAKIA με βιταμίνες C, Α, Ε, εκχυλίσματα Astragalus και Curcuma, ψευδάργυρο και άλλα συστατικά, διεγείρει το ανοσοποιητικό σύστημα, έτσι ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει τους εισβολείς.

Αποτρέπει κρυολογήματα από τα πρώτα σημάδια εμφάνισής τους, βελτιώνει άμεσα τα συμπτώματα του κρυολογήματος (συνάχι, πονόλαιμο, βήχα), έχει αντιφλεγμονώδεις και αντιβακτηριδιακές ιδιότητες και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και προληπτικά.

Συσκευασία: Κουτί με 30 κάψουλες σε blister

• Δοσολογία: 1-2 κάψουλες την ημέρα.
  • Να μη λαμβάνεται χωρίς διακοπή για περισσότερο από 6 εβδομάδες.