Sky Premium Life Mastic Συμπλήρωμα Διατροφής με Μαστίχα Χίου για το Γαστροπεπτικό Σύστημα 60caps

Brand: Sky Premium Life Αρχική τιμή: 27,15 € Aπό 27,15 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Η μαστίχα περιέχει πολλές ευεργετικές βιοδραστικές ενώσεις. Οι κυριότερες είναι τα τριτερπενικά οξέα (όπως η ισομαστιχαδιενονάλη) και τα τριτερπένια. Αυτές οι ενώσεις είναι φυσικά αντιβιοτικά και ισχυρά αντιφλεγμονώδη.

• Μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της Φλεγμονώδους Νόσου του Εντέρου (IBD).
  • Μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της νόσου του Crohn και να βελτιώσει τη γενική ευεξία.
  • Βοηθά στην Δυσπεψία.
  • Μπορεί να θεραπεύσει τα Έλκη.
  • Μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία της λοίμωξης από Ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού.
  • Καταπολεμά τα μικρόβια.
  • Μειώνει τη χοληστερόλη.
  • Ενισχύει τη Στοματική Υγιεινή.
  • Μπορεί να βοηθήσει στον Διαβήτη.
  • Μειώνει τα συμπτώματα της Γαστρίτιδας.
Το Sky Premium Life Mastic είναι:
  • Κατάλληλο για χορτοφάγους
  • Χωρίς ζάχαρη.
  • Χωρίς αλάτι.
  • Χωρίς άμυλο.

• 2 κάψουλες δύο φορές την ημέρα, το πρωί και το βράδυ ή σύμφωνα με τις οδηγίες ενός επαγγελματία υγείας.