My Elements Immuneed Syrup Σιρόπι Για Τον Ερεθισμένο Λαιμό & το Κρυολόγημα 150ml

Brand: My Elements Αρχική τιμή: 12,95 € Aπό 12,95 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Το Immuneed Syrup της myelements είναι ιδιαίτερα χρήσιμο καθώς μαλακώνει και καταπραϋνει τον ερεθισμένο λαιμό.

Το κοινό κρυολόγημα είναι η πιο συνηθισμένη μορφή νόσου του ανοσοποιητικού μας συστήματος, ιδιαίτερα τους φθινοπωρινούς και χειμωνιάτικους μήνες.

Τα κύρια συμπτώματα του κοινού κρυολογήματος είναι ερεθισμένος λαιμός, βήχας, καταρροή και η άμεση αντιμετώπιση αυτών είναι υψίστης σημασίας για να νιώσουμε και πάλι υγιείς και να επανέλθουμε στο καθημερινό μας πρόγραμμα.

Το Immuneed Syrup 150ml της myelements αποτελείται από ένα συνδυασμό φυτικών συστατικών, Βιταμίνης C και Ψευδάργυρου που:

• έχει μαλακτική δράση για τον ερεθισμένο λαιμό
  • βοηθά στον κατευνασμό του ξηρού και παραγωγικού βήχα
  • ενισχύει τη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος
  • έχει αντιοξειδωτική δράση
  • έχει αποχρεμπτικές και σπασμολυτικές ιδιότητες

To σιρόπι είναι κατάλληλο για ενήλικες και παιδιά από 3 ετών και άνω.

Iδανικό για:

• Άτομα που ταλαιπωρούνται από κρυολόγημα
  • Άτομα που νιώθουν τα πρώτα συμπτώματα κρυολογήματος, όπως ο ερεθισμένος λαιμός

Δεν περιέχει πρόσθετη ζάχαρη, αλάτι, γλουτένη και λακτόζη.

Αριθ. Πρωτ. Γνωστοποίησης ΕΟΦ: 58088/26.06.2017

• 1 κουταλάκι του γλυκού My Elements Immuneed Syrup, 2 φορές την ημέρα (πρωί και βράδυ).
  • Για παιδιά από 3-12 ετών, μισό κουταλάκι του γλυκού, 2 φορές την ημέρα.