Lactotune Fiber Συμπλήρωμα Διατροφής με Προβιοτικά Αντιμετώπισης Δυσκοιλιότητας 14tx3gr

Brand: Lactotune Αρχική τιμή: 16,74 € Aπό 16,74 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Το συμπλήρωμα διατροφής Lactotune Fiber της Innovis, συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των πρεβιοτικών ινών (φρουτοολιγοσακχαρίτες) με προβιοτικών καλλιεργειών και ανακουφίζει από την δυσκοιλιότητα και υποστηρίζει τη γενική καλή πεπτική κατάσταση.

Δραστικά στοιχεία ανά φακελάκι Innovis Lactotune Fiber
  • Φρουτοολιγοσακχαρίτες κοντής αλυσίδας (2500mg)
  • Lactobacillus acidophilus
  • Bifidobacterium lactis
  • Bifidobacterium longum
  • Bifidobacterium bifidum
  • Διοξείδιο του πυριτίου.
Βασικά χαρακτηριστικά
  • Περιέχει φρουκτόζη.
  • Με άρωμα πορτοκαλιού.

Το Innovis Lactotune Fiber είναι κατάλληλο για ενήλικες και παιδιά 2-12 ετών

• Παιδιά 2 έως 12 ετών: λαμβάνετε το Innovis Lactotune Fiber σύμφωνα με τις οδηγίες του ιατρού.
  • Ενήλικες & παιδιά άνω των 12 ετών: διαλύστε το περιεχόμενο 1 φακελίσκου σε ένα μεγάλο ποτήρι νερό και καταναλώστε το εντός 10 λεπτών.