Nature's Bounty Triple Strength Cranberry Συμπλήρωμα Διατροφής για την Υγεία του Ουροποιητικού Συστήματος 60tabs

Brand: Nature's Bounty Αρχική τιμή: 18,95 € Aπό 18,95 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Το Τριπλής Ισχύος Cranberry της Nature's Bounty® περιέχει φυσικές προανθοκυανιδίνες, ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και είναι ενισχυμένο με τις βιταμίνες C & Ε.

Είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να υποστηρίζει τη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και για να προστατεύει την ουρογεννητική οδό από βακτηρίδια και μολύνσεις.

Ιδιότητες:

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία ερευνών, τα κράνμπερυ βοηθούν στη διατήρηση ενός υγιούς ουροποιητικού συστήματος, συμβάλλοντας στην ανακούφιση από τα πρώτα συμπτώματα ουρολοιμώξεων, αλλά και δρώντας προληπτικά σε περιπτώσεις που παρουσιάζονται υποτροπές.

Η βιταμίνη C, ενισχύει την υγεία του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ ταυτόχρονα με την βιταμίνη Ε αυξάνεται η αντιοξειδωτική δράση του μείγματος.

Σύνθεση:

Ανά 1 ταμπλετα παρέχει:

Κράνμπερυ (καρπός Vaccinium macrocarpon) συμπυκνωμένο στα 50:1 (ισοδυναμεί με 12600mg φρέσκου Κράνμπερυ) 252mg, Βιταμίνη C 20mg, Βιταμίνη Ε 2mg

• 1 ταμπλέτα καθημερινά κατά προτίμηση με το γεύμα.