Natural Vitamins After Party Hangover Συμπλήρωμα Διατροφής με Ενεργό Φυτικό Άνθρακα 60vcaps

Brand: Natural Vitamins Αρχική τιμή: 16,90 € Aπό 16,90 € σε 0 καταστήματα Περιγραφή Εφαρμογή Αξιολογήσεις (0)

Ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής με ενεργό φυτικό άνθρακα. 100% φυσικό προϊόν που πρέπει να λαμβάνεται:

• Αν έχετε συμπτώματα δηλητηρίασης λόγω υπερκατανάλωσης αλκοόλ (hang-over).
  • Λαμβάνεται πριν το ποτό για να μην υπάρχει τόσο μεγάλη επίδραση από το αλκοόλ.
  • Λαμβάνεται μετά το ποτό ή όποτε αισθανθείτε άσχημα λόγω του ποτού.
  • Για άμεση ανακούφιση από προβλήματα πέψης, όπως αίσθηση φουσκώματος, καούρες, παλινδρόμηση και μείωση αερίων.
  • Αν θέλετε να αποτοξινώσετε τον οργανισμό σας από χημικά και τοξίνες με φυσικό τρόπο.
  • Αν θέλετε να μειώσετε τα επίπεδα της χοληστερόλης σας.
  • Από όσους ζητούν έναν σύμμαχο στην αντιγήρανση.
  • Για όσους θέλουν να βελτιώσουν την καρδιακή τους λειτουργία.
  • Για εσάς που θέλετε να μειώσετε τους πόνους στις αρθρώσεις σας.
  • Για την βελτίωση των επιπέδων ενέργειας και λειτουργίας του εγκεφάλου.
  • Για την εξάλειψη της διάρροιας.

Ξεχωρίζει λόγω της υψηλής απορροφητικοτητας του και γιατί είναι το μοναδικό στην αγορά με αυτή την περιεκτικότητα ανά κάψουλα.

• 1 κάψουλα ανά 20 κιλά σωματικού βάρους μαζί με 2 μεγάλα ποτήρια νερό, 1-2 φορές